Hvordan opprette en ny mail gruppe

Permanently deleted user -

Slik oppretter du en mail gruppe i hosted exchange for å sende mail flere eposter på en gang.

1. På panelet deres går du til menyen til venstre og velger "Distrbution List".

2. Klikk på Create Distrbution List

3. Fyll inn Navn på Mail listen, og fyll inn epost addressen. Velg deretter hvilken person som skal administrere denne gruppen ved å klikke på boken til høyre og velge kontakten. Klikk deretter på "Create Distrbution List" når du er ferdig.

 

4. Du kan etter å ha opprettet mail gruppen, gjøre følgende: sette opp flere epost adresser eller hvordan mailen skal bli sendt eller rettigheter i navigasjons baren i distribution liste delen som vist under.

5. For å legge til medlemmer klikker du på "add" under members. Her velger du de medlemme du ønsker skal kunne motta fra denne eposten og sende fra denne.

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

Levert av Zendesk