Hvordan endre passord på brukere som administrator i Hosted Exchange

Permanently deleted user -

Slik endrer du passord på brukere i Hosted Exchange, som administrator.

1. Logg inn med administrator bruker.

Sign In

 

2. Velg Hosted Organizations.

Home

 

3. Velg organisasjon.

Home

 

4. Klikk på mailboxes.

Home

 

5. Velg "Login" på den brukeren du skal endre passord på.

Mailboxes

 

6. Velg et sikkert passord og skriv det inn de to feltene som vises i bildet under, deretter trykker du "Set Password" som vist nedenfor, deretter trykker du på " Save Changes" nederst på siden.

Edit

 

7. Etter nytt passord er satt, så må du be brukeren endre til nytt passord på alle enheter, slik at enhetene ikke prøver på automatisk innlogging med feil passord, som kan føre til at brukeren blir låst ute.

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

Levert av Zendesk