Hvordan sette opp Office 365 på din iOS enhet

Permanently deleted user -

Konfigurer jobb- eller skolekontoer for e-post som bruker Office 365

Sett opp e-postkontoen din ved å bruke Outlook for iOS-appen som er tilgjengelig fra Apple Store, eller den innebygde e-postappen for iOS.

Outlook-app for iOS Bruke Outlook for iOS

Den innebygde e-postappen i iOS Bruke den innebygde e-postappen for iOS

MERKNAD  Outlook for iOS krever iOS 8.0 eller høyere. Appens tilgjengelighet varierer avhengig av land, så du bør finne ut hva som er tilgjengelig i landet ditt. Hvis appen ikke er kompatibel med enheten din, kan du prøve å legge til e-postkontoen ved hjelp av den innebygde e-postappen som følger med enheten.

  1. Last ned Outlook for iOS-appen fra Apple Store hvis du ikke har installert den ennå.

    Hvis du allerede har installert den, åpner du den og trykker deretter Innstillinger > Legg til konto.

  2. Trykk Office 365 hvis du har en jobbkonto eller skolekonto i Office 365 for Business.

    Legg til Office 365-konto
  3. Skriv inn den fullstendige e-postadressen, for eksempel tony@contoso.com, og passordet. Trykk deretter Logg på.

    TIPS!  Hvis du får melding om tidsavbrudd, kan passordet eller annen informasjon være feil. Skriv inn informasjonen på nytt, og prøv deretter igjen.

    MERKNAD  Hvis du tidligere valgte Exchange for å sette opp kontoen, kan du få en melding om sikkerhetsoppgraderinger, og du må logge deg på igjen. Følg instruksjonene, og logg deg på med den fullstendige e-postadressen og passordet.

    Logg på med jobb- eller skolee-postadressen og -passordet
  4. Velg Ja for å gi appen tilgang til informasjonen. Outlook for iOS begynner å synkronisere.

  5. Trykk et av ikonene for å vise kalenderen, filer eller kontakter i appen.

    Velg et ikon for å vise e-post, kalender, personer (kontakter), filer eller innstillinger
  6. Hvis du vil lære mer om hvordan du bruker Outlook for iOS, trykker du Innstillinger > Hjelp. Du kan også se Vanlige spørsmål om Outlook for iOS og Android

Legge til enda en konto
  1. Du kan ha mer enn én e-postkonto i Outlook for iOS. Trykk Innstillinger > + Legg til konto.

  2. Gå tilbake til toppen av denne siden, og velg hvilken type konto du vil legge til.

Slett en konto
  1. Tapp Innstillinger.

  2. Trykk kontoen du vil slette.

  3. Velg Fjern konto, og velg deretter Fra enheteller Fra enhet og eksterne data.

  1. Trykk Innstillinger > E-post, kontakter, kalendere > Kontoer > Legg til konto > E-post.

  2. Trykk Exchange på siden Legg til konto.

    Velg hvilken type konto du vil legge til
  3. Skriv inn den fullstendige e-postadressen, for eksempel tony@contoso.com, og passordet. Velg deretter Neste.

    Legg til e-postadressen og passordet
  4. Som standard synkroniseres informasjon om e-post, kontakter og kalender. Trykk Lagre.

  5. Hvis du blir bedt om å opprette et passord, trykker du Fortsett og angir et numerisk passord. Hvis du blir bedt om det og ikke angir et passord, kan du ikke se kontoen på enheten. Du kan angi et passord senere under innstillingene.

Fungerer det ikke? Kontroller at du har skrevet inn riktig e-postadresse og passord, og prøv igjen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer

Levert av Zendesk